„Kiilto“ prekės ženklo vadovė Anna-Kaisa Tarjasalo žino, kad mūsų pažadas aplinkai vadovaujasi viskuo, ką darome. Tomi Peltonen, RDI vadovas, paaiškina, kad norint pasiekti griežtus aplinkosaugos tikslus, reikia komandinio darbo.
Anna-Kaisa Tarjasalo neseniai dalyvavo atnaujinant skalbimo priemonių prekės ženklą „Serto“.
„Aplinkosaugos aspektas turi esminės įtakos visiems mūsų veiksmams ir pasirinkimams. Viską darydami atsižvelgiame į atsakomybę. Pavyzdžiui, aplinkosaugos ir tvarumo kriterijai vadovaujasi kiekviename kūrimo etape kuriant naują produktą ar pakuotę“, – sako ji.
„Kiilto“ prekės ženklo „Serto“ vartotojų apklausa atskleidė, kad daugelis suomių neteisingai skalbia skalbinius.
„Daugelis žmonių rūpinasi aplinka, tačiau skalbimo mašinose naudoja per daug ploviklio. Siekdami patenkinti vartotojų poreikius ir pasiūlyti aplinkai nekenksmingesnių alternatyvų, sukoncentravome skystą ploviklį, kad jis būtų efektyvesnis, 98 % biologiškai skaidus ir mažesnis vandens kiekis“, – sako Anna-Kaisa. Atsakydama į atsiliepimus iš vartotojų apklausos, „Kiilto“ taip pat sukūrė mažiausią pasaulyje skalbinių rutulį, kad vartotojams praneštų, kiek mažai ploviklio jiems reikia.
Anna-Kaisa paaiškina, kad pažadas aplinkai yra neatsiejama „Kiilto“ vartotojų komunikacijos dalis.
„Mes taip pat atnaujinome savo prekės ženklo rinkodarą, siekdami sustiprinti šią žinią ir perduoti ją vartotojams. Pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad vartotojai išmoktų teisingai naudoti produktus. Savo darbe galėjau daugiau dėmesio skirti tam, kad produktas būtų nekenksmingas aplinkai nuo pradžios iki pabaigos. Tai įkvepiantis, nuolatinis procesas, kuris pasireiškia visais mano darbo aspektais“, – sako ji.
Vartotojų apklausa taip pat atskleidė, kad vartotojai labai vertina ploviklių pakuočių ekologiškumą. Štai kodėl „Kiilto“ pakeitė „Serto“ pakuotę.
„Sumažinome pakuotės dydį, kad naudotume 12 % mažiau plastiko nei anksčiau. Mūsų plastikiniuose induose dabar yra iki 69 % mažiau plastiko nei panašaus dydžio buteliuose. Mūsų buteliai yra perdirbami ir juose yra instrukcijos, kaip tinkamai juos perdirbti.
Komandinis darbas siekiant ekologiškesnių sprendimų
Produktų vystymo ir technologijų skyriaus vadovas Tomi Peltonenas teigia, kad net ir ambicingus aplinkosaugos tikslus galima pasiekti, jei į aplinką bus atsižvelgta kuriant visus produktus.
„Dalyvauju vadovaujant komandai, orientuotai į parinkimą tvarių medžiagų ir žaliavų. Mūsų tikslas – padvigubinti atsinaujinančių, augalinės kilmės žaliavų naudojimą. Mes nuolat dalyvaujame daugybėje produktų kūrimo testų. Pavyzdžiui, pernai trims didelėms žaliavų grupėms pavyko pristatyti augalinius pakaitalus“, – sako jis.
Tomi yra atsakingas už Kiilto skalbimo priemonių ir namų apyvokos prekių ženklus.
„Šiaurės šalių ekologinis ženklas reikalauja įsipareigoti didinti augalinės kilmės žaliavų dalį gamyboje. Kalbant apie pakuotes, siekiame visais atvejais naudoti perdirbtą plastiką ir nebenaudoti naujo plastiko.
Tomi komanda vadovaujasi griežtais kriterijais: kadangi buitiniuose plovikliuose yra rūgščių ir šarminių chemikalų, ne visas perdirbtas plastikas tinkamas jų pakavimui.
„Kita vertus, pastebėjau, kad pasiekti mūsų tikslus toli gražu nėra neįmanoma. Tinkamų sprendimų galima rasti, kai esate tikrai motyvuoti ir pasirengęs dėti pastangas. Pavyzdžiui, Kiilto WC gelio gaminių pakuotė jau yra 100% iš perdirbto plastiko“, – sako Tomi.